EARTH & SKY

Handmade Mala's and Jewelry

VEELGESTELDE VRAGEN

winkel en bestellen

Als producten onverhoopt niet meer op voorraad zijn wordt de levertijd wat langer, we zullen je hierover informeren.
Je krijgt van ons een e-mail met de track & trace code van je bestelling. Wij verzenden via PostNL. Verzending vindt plaats uiterlijk de dag na bestelling (indien product op voorraad is).
Wij doen er alles aan om te zorgen dat je met een veilig bij ons kunt winkelen. Hiervoor maken we bijvoorbeeld gebruik van een SSL encryptie zodat al je gegevens versleuteld naar onze server worden verzonden. Om te betalen hebben we een directe koppeling met iDeal, ook zij versleutelen de verbinding via SSL.

Producten

Bij de meeste producten staan meerdere foto’s van het product. Je kunt deze bekijken door op de productafbeelding te klikken, er opent dan een vergroting. Aan de linker- en rechterkant van de vergroting zitten pijltjes waarmee je naar de volgende of vorige foto kunt bladeren. Bij sommige producten hebben we close-ups opgenomen bij de productafbeeldingen zodat je een beter beeld krijgt van het product.
Dat kan, we beantwoorden je vraag graag. Stuur een e-mail naar info@earthandsky.nl en we beantwoorden zo snel mogelijk. Graag het bijbehorende artikelnummer vermelden.

Verzenden

Voor het versturen van de bestellingen werken we samen met PostNL.
In de winkelwagen worden de verzendkosten voor alle producten in de winkelwagen getoond. Voor een bestelling onder € 75,00 bedragen de verzendkosten € 4,95. Bij een bestellingen van € 75,00 of meer worden geen verzendkosten berekend. Vooralsnog verzendt Earth & Sky alleen naar adressen in Nederland.

Annuleren, terugsturen en garantie

Wanneer je je retourzending bij ons aanmeldt krijg je van ons het retouradres.
Onder bepaalde voorwaarden kan dat. Het is goed om ons altijd vooraf op de hoogte te stellen als je iets terug gaat sturen. Als je dit niet doet kan het zijn dat we we niet weten bij welke klant/bestelling het pakket hoort, waardoor we de retourzending niet goed kunnen verwerken. Daarnaast moet je zorgen dat de pakketten voldoende gefrankeerd zijn. Pakketten die onvoldoende gefrankeerd of onder rembours zijn worden altijd door ons geweigerd. Tot slot ben je zelf verantwoordelijk voor het terugsturen. Als het pakket kwijt raakt of kapot gaat tijdens het transport kunnen wij hier niets aan doen. We raden je dan ook aan het product in de zelfde verpakking terug te sturen als waarin je het van ons hebt ontvangen en je tracking-code goed te bewaren.
Alle producten worden voor het versturen handmatig door ons gecontroleerd op gebreken. We proberen de producten zo te verpakken dat hier niets mee gebeurt tijdens het transport. Ondanks dat kan het natuurlijk ooit voorkomen dat er een product kapot gaat of beschadigt. Neem in dat geval binnen 2 dagen na ontvangst contact met ons op, dan kijken we wat we hieraan kunnen doen. Het is voor ons handig als je meteen een foto van het beschadigde product en je ordernummer meestuurt. In de meeste gevallen zullen we je vragen het beschadigde product terug te sturen en ruilen we dit om tegen een nieuw exemplaar.
Natuurlijk kan dat. Als je je bestelling wilt annuleren of wijzigen moet je ons dat zo snel mogelijk laten weten. Stuur ons dan een e-mail : info@earthandsky.nl Als je bestelling nog niet is verstuurd houden we deze bij ons tegen en passen we de bestelling aan of annuleren we deze. Als de bestelling al is verstuurd kunnen wij deze niet meer tegenhouden. Je hebt dan tot 14 dagen na de dag van ontvangst van de artikelen de tijd om de bestelling te retourneren. We vragen je dan het pakket zelf naar ons terug te sturen. De verzendkosten voor het terugsturen zijn altijd voor eigen rekening.